Herb

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Ceranów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej

Remont nawierzchni żwirowej na drodze gminnej Ceranów -Radość

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

    Roboty budowlane X

    Dostawy 

    Usługi 

    Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych

    Data otrzymania ogłoszenia__________________________

    Numer identyfikacyjny_________________________________

     

    SEKCJA I: Zamawiający

    I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

    Nazwa

    WÓJT GMINY

    Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

    JADWIGA TERESA ŻOCHOWSKA

    Adres

    CERANÓW

    Kod pocztowy

    08 – 322

    Miejscowość

    CERANÓW 140

    Województwo

    MAZOWIECKIE

    Telefon

    (025) 787 07 79

    Faks

    ( 025 )787 07 79

    Poczta elektroniczna (e-mail)

    Ugc @ epf .pl

    Adres internetowy (URL)

    www ceranow asi.pl

    I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Opis

    II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

    Remont nawierzchni żwirowej na drodze gminnej Ceranów – Radość o długości 1900 m.

    II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni żwirowej na drodze gminnej na odcinku

    Ceranów – Radość o długości odcinka 1900 m i szerokości 4,5 m , która polega na wykonaniu :

    • robót przygotowawczych
    • robót ziemnych
    • nawierzchni jezdni z masy bitumicznej
    • przepustu
    • zjazdów na drogi boczne
    • oznakowania

    II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

    II.1.5) Nomenklatura

     

    II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

       

    Główny przedmiot

    45.23.31.40- 2

     

    Dodatkowe przedmioty

     

     

     

     

    .  .  .  - .  .  .  - .  .  .  - .  .  .  -

     

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

    NIE

    X TAK  X TAK 

    II.2) Wielkość lub zakres zamówieni

    II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia

    (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

    II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    Okres w miesiącach  

    lub:

    Tak jak w pkt.II.1.3 i/ lub w dniach    (licząc od daty udzielenia zamówienia)15.11.2005 r. (dd/mm/rrrr)

     

    III.1) Wymagane wadium

    III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

    Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

    8.000 PLN

     

    SEKCJA IV: TRYBY

    IV.1) tryb udzielenia zamówienia

    Przetarg nieograniczony

    Przetarg ograniczony 

    Negocjacje z ogłoszeniem 

    X

     

    IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia

    Numer ogłoszenia w spisie BZP

    Nr    poz.      z   /  /   

    (dd/mm/rrrr)

    IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

    IV.2) Kryteria oceny ofert

    A)

    lub

    X Najniższa cena

    B) 

    Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
  • _________________________________________________________ - ____ %
  • _________________________________________________________ - ____ %
  • _________________________________________________________ - ____ %
  • _________________________________________________________ - ____ %
  • _________________________________________________________ - ____ %
  • _________________________________________________________ - ____ %
  •  

    IV.3) Informacje administracyjne

    Dostępne do 10.10.2005 r. (dd/mm/rrrr)

    IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    10.10.2005 r.

    Godzina

    11,00

    IV.3.3) Termin związania ofertą

    IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

    Data

    // (dd/mm/rrrr) miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert10.10.2005 r. (dd/mm/rrrr) Godzina 11,15 (gg:mm)Urząd Gminy w Ceranowie , Ceranów 140 /sala konferencyjna/

     

    SEKCJA V: INNE INFORMACJE

    V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

    V.2) Data wysłania ogłoszenia

    x TAK 

     

    05.08.2005 r. (dd/mm/rrrr)

     

     

    1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

    ZAŁĄCZNIK A

    Nazwa

     

    Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

    Adres

     

    Kod pocztowy

    Miejscowość

     

    Województwo

    Telefon

     

    Faks

    Poczta elektroniczna (e-mail)

     

    Adres internetowy (URL)

    1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

    Nazwa

     

    Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

     

     

    Adres

     

    Kod pocztowy

    Miejscowość

     

    Województwo

    Telefon

     

    Faks

    Poczta elektroniczna (e-mail)

     

    Adres internetowy (URL)

    1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Nazwa

     

    Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

     

     

    Adres

     

    Kod pocztowy

    Miejscowość

     

    Województwo

    Telefon

     

    Faks

    Poczta elektroniczna (e-mail)

     

    Adres internetowy (URL)

    NIE

    Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia

    Miejsce

     

     

    lub (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

    Do

    (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

    Cena 20 PLN

    IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

    (jeśli dotyczy)

    Liczba   lub: Minimum   / Maksimum  

    (o ile dotyczy) Data rozpoczęcia   /  /    i/ lub zakończenia

    NIE

    Ceranów - Radość

    Taki jak w pkt. I.1  Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

    I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

    Taki jak w pkt. I.1  Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

    I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Taki jak w pkt. I.1  Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

Informacja o plikach cookies [Nie pokazuj ponownie]

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych. Możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszych stron bez zmian tych ustawień, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Więcej szczegółów w dokumencie "Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies".